6 Mart 2013 Çarşamba

ÇOCUKLA TERMAL TATİL


Geçen Cuma günü eşim bize bi süpriz yapıp bizi termal tesise götürdü bir günlüğüne. Kızım hastaydı kulak iltihabı olmuştu bende izin almıştım işten 2 günlük gidelim dedik. Gİttik. Önce hazırlıklarımızı anlatayım. Tesis yarım pansiyon gibi birşey öğle yemeği yok bizde öğlen orda olacağımız için dışarda yemek yiyecektik. Akşam haber verdiği için akşam haber verdiği için akşamdan azıcık hazırlık yapayım dedim. Poça ve kek yaptım. Sabahta patates ve kabak kızartması yaptım onları yanımıza aldık. Şimdi eğer gidecek olanlar varsa umarım yardımcı olur bu yazı. Hem ileride kızımda okuyacak yaa oku kızım okuu annen neler yazıyo:)
Çocuğumuza çanta hazırlanır bi kaç takım kıyafet çok batıyor çünkü. atlet kilot zıbın işte iç kıyafet yine bi kaç tane olsun ben bir gün için 3 çıtçıtlı bady almıştım. Sonra yelek veya hırka tarzı şeyler. Kaymaz Terlik ben almayı unuttum. Çorap, şampuan, tarak, oyuncak, kitap,suluk çocuğunuz dışarıda fazla birşey yemiyorsa benim gibi evden hazırlayabilirsiniz ben puding yapıp mama kavanozlarına sıcakken koydum aynı konseve gibi oluyo bozulmuyor yani.kendime de kıyafet aldım tabi eşime de
Kızıma daha mayo almamıştık keşke alsaymışım cıpcıbıl koydum kıızı havuza:) he birde
kolluk simit te çok iyi oluyor aman almayı unutmayın bende o da yoktu:(
Sonramcıma ilk gün fiyaskoydu benle kızım için havuzun suyu çok sıcaktı giremedik. Yemek deseniz yine öyle kızım sevmedi aç kalcaktı nerdeyse:) amaaaaaaa anneciği düşünmüştü onu. odamıza ek yatak istemiştik eşim ek yatakta yattı ben le kızıma kocaman yatakta yattık. Sabah dedim biz girmicez sen git gir. Sonra eşim dedi ben çocuğa bakarım sen bi saunaya gir tamam dedim indim aaaa havuzun suyu iyi hemen çıktım yukaruıya kızımı da soydum indik aşağıya havuza. ebenimki bırak beni diyo orda anladım smitin önemini benim yoktu ya kızı bırakamıyorum oda bırak diye yırtınıyo velhasıl öyle böyle cebelleşe cebelleşe çıktık:) Ama kızım çok sevdi havuzu.İnşallah bir daha gideriz.
Yanınıza bornoz neyim almayın otelde var.Terlik kesinlikle götürün terlik yok.He şampuanınızı sabununuzu lifinizi falanda alın hamama girersiniz biz girememiştik :) Mayoda satıyorlar orda benim gibi boşuna mayo aramayın fiyatını sormadım ama yine de uygundur. Birgünlük tatilimiz böye geçti bizim. Azıcık çocukla olunca sorunlu oluyor ama kesinlikle süper

1 yorum: