25 Şubat 2013 Pazartesi

Kreş Hastalıkları



İki yazıyı üst üste yazıyorum farkındayım. Aama ancak işteyken rahat yazabiliyorum napayım:)

Şimdi gelelim benim canımı sıkan meseleye geçen gün kreşe kızımı bırakırken kızımın sınıfındaki arkadaşı hastaymış annesi söyledi kız bugün hasta diye. Bi sinirlendim. Az daha kalaylayacaktım. E be kadın ben kızım hasta olunca göndermemeye dikkat ediyorum diğer çocuklar da hastalanmasın yoksa bu kısır döngü devam edecek biliyorum. Biz kreşe başladığımızdan beri sürekli hastaydık hala da öyle devam ediyo. Dr umuzun tavsiyesiyle grip aşısı bile olduk. E nerde etkisi yok. Bidaha da yaptırmam aşı falan. Veee korktuğum başıma geldi Doğa hasta oldu. Burnuşu tıkalı gece boyu yatamadı kuzum benim. E burnuş tıkalı olunca öksürük te oluyor haliyle azıcık ateşimiz de var. 36.5 37.0 arası dolanıyoruz. daha dr götürmedim çünkü hemen antibiyotik dayayacaklar çok ii biliyorum. ya kardeşim çocuklar antibiyotikli tavuklar gibi olacaklar en sonunda. Gak antibiyotik Guk antibiyotik yazık ya valla yazık. Tabi elzem durumları saymıyorum çocuk çok kötü olur mecbur verirsin ama bi burun akıntısına bi öksürüğe hemencik yazılmaz ki. O yüzden şimdilik ballı limonlu ılık su, çorba, hafif yiyecekler fln devam ediyorum. Gereksiz ve bilinçsiz ilaç kullanımına karşıyım kardeşim ben. zati benimki de ilaç içmez tükürür suratıma kaşıkla denerim yok. Şırıngayla denerim yok ı ıhh.
    ama bugün kreşe göndermek durumunda kaldım maalesef çünkü eşimde bende çalışıyoruz bugün ve bırakacak hiçkimsemiz yok burada tek başınayız. ama diğer dediğim bayan buralı. ailesi fln burda ya deki bugün kalsın göndermeyelim ama yooookkk. Mecburiyeti olanlara bişey demiyorum ama bırakacak kişileri olanlar bırakmıyorlar ya tam bir duyarsızlık. Diğer çocuklara haksızlık.

    Ben kreşe kızımı götürürken mutlaka bişiler yapar götürürüm haftada bir veya iki. Elimden geldiğince. Çocukların yemekçisi kesildim. Her gelen (kızımın sınıfındaki minikler) mama yokmu der çantama bakarlar. bende girişte veya çıkışta eğer bi çocuk varsa kesinlikle bişyler veririm ama zararlı olanlardan değil haaa mesela şeker vermem verdirtmem. çünkü çocuklarımız küçük. ben götürürüm dedim ya. İşte karşımdakilerden de beklenti içine giriyorum. E ne var bi gün de siz getriseniz görüyorum çocuklarının ellerine tutuşturuyolar bişey gönderiyolar. Yazık değilmi diğer çocukların canları istemiyor mu. E be kadın bi tepsi yapta gönder demi ama. Yok anam yokkk onlara bakılırsa ben karı olmam bu memlekette. Çünkü eşimde diyo sen götürüyon onlar zırnık getirmiyolar diye. bende diyorum önemli olan benim düşüncem ben kendi çocuğum yesin diye bişey götürmem çocuklar yesin diye götürürüm. Çünkü bütün çocukların hakkı var. tamam kreşte yemek veriyolar ama ne bileyim yaaa çocukları çok seviyorum ya belkim ondandır. Bi dahaki sefere pasta yapacağım inşallah. Bugün börek yesinler kahvaltıda diğerine de 4 çayına pasta ayyyy Kreş mi açsam ne yapsam bilemedimki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder