13 Şubat 2013 Çarşamba

VİCDAN :(


          Hangimiz isteriz ki sabahın 6.30 unda uykumuzun en tatlı yerinde kaldırılmayı, kalkmayı duyar gibiyim işimi yoksa hiçbirimiz... Ama maalesef ki benim kızım bu lanet olasıca düzen yüzünden benim çalışmam yüzünden, annelere daha fazla haklar verilmemesi yüzünden kalkmak zorunda.
         sabahları bazen kendisi de kalksa acıyorum daha küçücükken, uykuya o kadar açken uykusuz kalması beni derinden yaralıyor. o kadar güzel uyuyor ki uyandırmaya kıyamıyorum. Ama bi yandan da kalkmak zorunda ki kreşe gidecek. Uykunun en tatlı yerinde hadi güzel kızım hadi bebeğim aşkkuşum kalk diyorum yumuşacık sesle. Gözlerini hafif aralıyor sonra arkasını dönüyor. Söyleyin allah aşkına napayım ben.. :( Bu sabah o kadar kötü olduk ki babasıyla. Okadar derin uyuyordu ki bıraksak sanki akşama kadar uyuyaccak bi tipi vardı kuzumun. Ah kuzum ah bebeğim. Çalışıyoruz, para kazanıyoruz. ama senin en tatlı uykundan kaldırıyorum bu nasıl psikoloji gelde gör. kendi memleketlerimizden uzak olmak ta buna etki tabi ananen yanımızda olsaydı hiç kaldırırmıydık seni. İstediğin kadar yat ananen sana güzelce bakardı gözüm arkada kalmazdı yemeğini yiyince bile telefonla arayan bi kadın senin ananen. ki seni el üstünde tutar. Ah annem ah anne olunca anlarsın demek bumuydu? Ben küçükken annem de çalışırdı hayal meyal hatırlarım. ama fazla çalışmadı bana da babannem baktı allah razı olsun ne kadar kötü bi kadın olsa da iyi bir babanneydi. Anneme çok çektirdi çok... Ama bizi kardeşimle beni ve diğer torunlarını çok severdi:) Neyse dağıtmayayım. Ben bile 5 yaşlarındayken hem annem hem babam çalışıyor o zaman bigün babanneme ağlayarak " Keşke kanatlarım olsa da uçup babamın yanına gitsem" babannemde oturup ağlamış benim halime. Şimdi benim kızım babasıyla evde kaldığında sabah kalktığında yatakta yoksam annem işe gitmiş gelicek bana mama alıcak diyormuş duyunca içim cız ediyor. Babası bakmıyor mu kral gibi bakıyor. Ama ana yüreği işte dayanmıyor. Lanet olsun içimdeki çocuk sevgisine :( Ben ki çalışıyorum diye zaten kızımın vaktini çalıyorum diye onsuz hiçbirşey yapamam. Dışarı çıkacaksam onunla, herşey onunla yani. Kuaföre bile gitmem desem kim inanır ki. Kaşımı bıyığımı fönümü herşeyimi evde kendim yaparım. Boya da yaparım da babam vefat ettikten sonra daha da boyamadım saçımı. O yüzden öyle bir derdim yok yani. Yemek beraber yaparız, Bulaşıkları beraber toplarız kızımla aktivite adı altında.
Offf offf içim sıkkın benim ya kızımı öyle uyandırdım diye


Şu uzandığı resim bu sabahın daha kıyafetlerini giymedi kahvaltısını hazılarken uzanmış beni bekliyor pamuk prensesim...
 
ve işte benen bugünlük bu kadar iş yerimde masanın baında oturmuş kızımın resimlerine hüzünlü hüzünlü birazcık daha bakayım. Canım kızım seni çok seviyorum aşığım sana aşıkkkk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder