1 Şubat 2013 Cuma

YORUMSUZZZ


Ne zamandır açmış olduğum şu güzelcik taptaze bloguma hiç yeni kayıt girmemişim yazık valla. ama içimden gelmedi desem yalan olmaz. Bu ay bende kasvetlidir. 2 yıl önce 12 Ocakta canım dediğim herşeyim olan babamı kaybettim. o o zaman istanbuldaydı annemde benim yanımdaydı kızıma bakmak için gelmişti ki bende işime dönebileyim. babam da gelecekti ama istanbulda hem kardeşim var hemde bir iki tane düğün vardı onlara kaıtlıp öyle geleyim dedi. 12 Ocak günü babamla konuştuk kardeşimde izin almış beraber geleceklerdi, anneme süpriz olsun diye de söylemedik. öğlen saatlerinde aradım ki her öğlen konuşuruz abartısız. ben serviste olurum canım sıkılır babamı arar sesini duyarım. o öğlende aradım konuştuk doğa yı sordu bende gel gel dişi çıktı ısıracak seni dedim güldük ettik neyse kapattık telefonu. keşke kapatmasaymışım daha uzun konuşsasymışım 2 buçuk saat sonra eşimi aradılar eniştemler ona söylemişler bana da yoğun bakımda dediler ama ben inanmadım babam yoğun bakımda da olsa aratmaz beni dedim o öldü dimi dedi iş yeri başıma yıkıldı sanki bir yumruk oturdu boğazıma ama nasıl bir yumruk. o gün nasıl geçti bilemedik burdurdan istanbula ağlaya ağlaya nasıl gittik babamın bize geleceği gün vefat etmesi daha bi yıktı bizi. o günde sonra ben çoook ta mutlu olamadım çünkü canımın yarısını kaybettim ben. kimse benim kadar severmi babasını bilmem ama bzim aramızdaki iletişim bir başkaydı. 2011 yılbaşındaki videosunda benim kızım benim bitanem demiş; kuzenim göndermişti videosunu orda izlemiş hatta anneme demiştim he he babam beni senden çok seviyo diye gülüşmüştük. ah ah şimdi rahat mı dır yerin bilmiyorrum ama ben hep dua ediyorum nurlar yağsın üstüne, cennetin en güzel yerlerinde ol diye seni çok seviyorum canım babam iyi ki senin kızınım.. bu duyguyu bana yaşattığın için çok minnettarım sana.

  BU YAZIYI ASLINDA DAHA ERKEN YAZARDIM DA ELİM GİTMEDİ DÜŞÜNDÜM DŞÜNDÜM DÜŞÜNDÜM EN SONUNDA BUGÜN YAZDIM. OKUYANLARA DA TEŞEKKÜR EDERİM ALLAH KİMSEYE YAŞATMASIN ANA BABA EVLAT KARDEŞ ACISINI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder