12 Şubat 2013 Salı

KREŞ VE DENGESİZLİK:)


HERKESE SELAMLAR

Kızımın kreşle ilgili sorununu anlatmıştım. Yeni öğretmenimizin başladığını ve daha tam alışamadığımızı. İlk zamanlar ağlıyordu bırakırken bende kreşin müdürü ile görüştüm. Zaman zaman böyle olabileceğini fln işte her aileye duymak istediklerini söylediler. Bende tamam deneyelim biraz daha dedim. e şimdi de benim hanımefendi kreşte Hayal öğretmenimiz var bi üst sınıfın öğretmeni onu çok seviyordu ki halen öyle. Hayali gördümü bırakmıyor. sen git diyor ben hayale gideceğim diyor. E kızım bak baba seni bekliyor dışarda diyorum ı ıhhh baba seni bekliyor diyor. ağla zırla hayali görecek onun yanına gidecek. E tamam da yavrucağızım ben perişan oluyorum ne demek sen git ulan ben doğurdum seni diyorum hayırrr hayal de  hayal. Tabi o bağrışmalarında hayal de aşağı iniyor yazık bişey mi oldu diye tamamen bizimkinin şımarıklığı. sarılıyor atlıyor hayalin kucağına bi yandan seviniyorum hem hayal kızımı çok seviyor hem kızım onu bi yandan da zoruma gidiyor. Besle büyüt danayı tanımasın anayı hesabı. Ne yapayım ben şimdi bu kızı:) Bazen diyorum hayal sana evlatlık vercem ben bu kızı benden çok sana geliyor diye o da olurrr diyo:) allahtan hayal var da kızım severek gidiyor bu aralar kreşe İyiki varsın hayalll

     geçen de demiştim akşamları gelince tuvalet eğitimine yavaştan başlayacağım diye 2 kez kakasını wc ye yaptı şimdide bezini illallah  çıkartmak istemiyor. nasıl yapcaz bilmiyorum ama tuvalete gidiyo orda bi sorunumuz yok ama bezine çok düşkün:)  E sıcak tutuyor tabi neyse bizden bu kadarcık..

       SAĞLICAKLA KALIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder