18 Şubat 2013 Pazartesi

YAŞASIN HAFTASONU...

          Haftasonlarını çok seviyorum. Eminim bütün çalışanlar için aynıdır. Ama unutmamamız gereken bir şey de varki temizlik!...
           Bu hafta sonu öyle ahım şahım temizlik yapmadım ne yalan söyeyeyim. koltuk kılıflarımı yıkamıştım onları bilene takamadım mufağımı banyomu sildim falan feşmekan işte. Kızımla oyun oynama tv seyretme derken geçiyor saatler zaten. Yemek yedirme işkencesini saymıyorum bile

     Pazar günü babamız nöbetten çıktı eve geldi kızım uykudan sıçrayıp kim gelmiş kim gelmiş baba gelmiş dedi uykuya geri döndü. Deli mi ne:) yattı geri sonra kalktık kahvaltı felan saat 1 i buldu dışarı çıktık gezdik. Sonra Lcw gittik burda bi orası var güzel giyim yeri. Çocuk kıyafetleri nasıl pahalı ya. Şu kış sezonu geçse de kızıma seneye için mont alsam:) Cimrimiyim ne. Ama bi monta 70 lira vermek te akıl karı değil bana göre tabi. Neyse bi pijama sabahlık takımı aldık kızıma mavi o kadar güzelki hele sabahlığı giyince kokoşlar gibi oluyo. Aynaya da bakıcak hanfendüü
      neyse ben mutfaktaydım kızımda yanımda babası da balkonun önünde. tam mutfaktan çıkıcam doğa hanım; Pınar gel bi dur bi dedi indi sandalyeden gel seni bi öpeyim dedi şok oldum. Kurban olurum o konuşmana fındık kurdum dedim öptü nanaklarımdan. Sonra dedim bende öpeyim nerden öpiym gıdışımdan öp dedi. En sevdiğimiz yer.Öpüştük koklaştık. Çok mutlu oldum ama kızım öyle deyince yaaaaaaaaaaaaaa
     e tabi bunun akşamı da var demiiii. akşam 23.30 g,ibi yattı. bende saat 2 ye kadar ütü yaptım :( saat 6 da da kalktım şimdi bakıyom da yorgunum gibi sankim herhalde galiba sanırsam

2 yorum:

  1. BLOĞUNUZA BAYILDIM BENDE BEKLERİM :)http://ozgurkirta.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim. en kısa zamanda bakacağım blogunuza. İlk konuğumsunuz :)bu arada

    YanıtlaSil