22 Şubat 2013 Cuma

ÇOCUKLARA GAZLI İÇECEKLER VERİLMELİ Mİ?


       Evet bugün sabah face de kuzenim yeni resim eklemiş baktım bizim bücürüklere yemek hazırlamışlar masaya oturmuş bu üç güzel kız. yaşları da 4, 6, 8,. masa şahane ama çocukarın bardaklarında kola var. ben ne kadar içersem kolayı çocuğuma vermemekten yanayım çünkü zararlarını en çok ben biliyorum. Kilo yapıyo, huzursuzluk vs. Şimdi acep diyorum verenler çoğunlukta mı. mesela görümcemin kızı da kolayı çok sevyo görümcem içine su koyup öyle veriyo ama yazık çocuklarımıza içinde ne kadar şeker ve asit var. benim kızım 2.5 yaşında ve su dışında pek içecek içmez keşke süt içse ama onu da pek bi az içer 10 ml bile yoktur yani. ama kola içmez meyve suyu içmez bi yandan seviniyorum meyve suyu içmeyi sevse sokakta hadi anne bana m. suyu al derse ne yapıcam işlenmiş suları almak istemiyorum. Çünkü biliyorum ki ZARARLIIII Yani kişi kendinden bilir işi. Kendimden biliyorum.
          Anne olduktan sonra herşeye daha dikkat etmeye başlıyor insan. ben daha önceden hazır gıdaları çok tüketirdim.hamburgerler dönerler vs. şimdi evime genelde sıokmamaya çalışıyorum. Eğer sokarsamda kızıma göstermeden yerim.:) Çok kötüyüm ama gerçekten de bu böyle canım cips istese kızımı yatırdıktan sonra yerim ki o yemesin ben alışmışım onu da alıştırmak istemiyorum. ama fındık ceviz gibi şeyleri vermeye çalışırım.
        He herşeyiyle mükemmel annemiyim değilim. Keşke olabilsem ama napalım bünyemize ters:) Elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum valla. İnşallah çocuklarımız hep sağlıklı olur Dünya da katkılı madde kalmasın gdo mdo olmasın işte çok mu şey istiyom yaaa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder