14 Şubat 2013 Perşembe

SENİ ÇOK SEVİYORUM BABAAA


           Bugün 14 Şubat sevgililer günü bu güne pek önem vermemekle birlikte yine de alttan attan bişeyler bekliyor insan.:) Kadın milleti değil miyiz bekliyoruz ki bari bi özel günde güzel söz hediye görelim yalnış mıyım?
          Bu sabah olan ve bizi şaşırtan bişeyi anlatmak istiyorum. Eşim dün gece nöbetçiydi. Sabah ta bizi evden alıp beraber işe gideceğiz. Aynı yerde çalışıyoruz da eşimle. Neyse giyindik süslendik kızımla tabi onu süsledim kendim aynaya sadece yüzümü yıkarken bakabildim oda ayrı mevzu. Neyse indik aşağıya babamız bizi arabada bekliyor. benim cimcimem hemen aaa arabammmm diye koştu ön camdan babasına baktı şöyle kafasını kaldırarak. Sonra ben aldım kızçemi oturttum oto koltuğuna bende öne geçicem o konuşmayı yazıyorum şimdi

Çocuk: Babaaa!...
Baba: Efendim bitanem.
Çocuk: Seni çok çok seviyoooom babaaa!... (Biz şok sabah sabah)
Baba: Bende seni çok seviyorum bitanem aşkım ve bissürü aşk kelimesi:)
Baba: Sen tembihlemedin demi çocuk öyle desin diye
Anne: Yav ne alakası var görmedin mi ben azımı biile açmadım gelirken töbe töbe:)
Baba: Hımm iyi ozaman canım kızım kurban olurum sana ve böylece sevgi pıtırcıkları olarak önce kreşe sonra işe gittik.

Bizim sevgililer günümüzün ilk saatleri böyle geçti he birde kreşimiz geç açıldı 3 aile dışarda bekledik öğretmenimizin gelmesini işe geç kaldık:)))

Herkesin sevgililer günü sevgi içinde geçsin. Kadınlar Şiddet Görmesin. ne diyeyim ki böyle bir ülke de sevgililer günü kutlamak ta ayrı bir çelişki geliyor bana ya neyse

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder