7 Şubat 2013 Perşembe

TUVALET EĞİTİMİ


Herkese selamlarr....

Dün dedimki bi bakalım doğa hanım tuvalet eğitimine ne kadar meraklı. arada çişim geldi çiş yaptım diyor. e tabi altından bezini çıkartana kadar ya yapmış oluyor ya da yalandan artık çözemiyorum. e işte çıkarttım kreşten geldikten sonra bezini dedimki annecim çişin kakan gelirse bana haber ver tuvalete yapalım artık tamam mı gelen cevap tamam. Tolete yapalım anne dedi. iyi süper gidiyoruz. ulan çıkarttım bezi ama beş dk sonra anne çiş yaptım eee hani haber verilecekti neyse dedim ilk elin günahı olmaz:) üstünü değiştirdim. yine pijama giydirdim ama don yok:) külotlu çorapta giydirmedimki rahat çıkartalım. yemeğe oturcaz yine anne çiş yaptım :) bakıyom hakketten ıslak ooo bende bi sevinç bi sevinç kız çiş yaptıktan sonra söylüyor:) aferin dedim kızıma bi dahakine bana da söyle olur mu tamam anne tolete yapalım dedi. yemeğimizi yedik e tabi suyumuzu da içtik bakıyom bu kendini elliyo suratının ifade değişti dedim kızım tolete gidelim mi he bu aarada ara sıra tuvalete götürüyorum tuvalet adaptörü var ona oturtuyorum bi dk falan bekliyoruz fln. aldım oturttum kalkmak istiyo baktım ki gözler kırmızı büyük abdest gelecek kalkarsa ortalığı batırcak oyalamaya çaışıyom ama yok anam klozetin üstünde takla atacak benimki:) sarkı söyleyerek oyun oynayarak oturttum. anam bi ses coppp diye:) benimki bi tırstı e tabi beze hep yumuak inişler yapıyordu kaka efendi. bu sefer boğuldu:) sonra bi daha cop iki parça bişey yaptı yani. ama bende bir sevinç bir oynama bir alkış görmelisiniz. zannedersin bokunda boncuk buldum. babasını çağırdık aaa babası bak doğa kakayı tuvalete yaptı çok güzel ee bunun sürprizi de var. neymiş sakıızzzzzzz. kreste alıştı sakıza ki hiç sevmem kendilerini. sakız verdik ödül niyetine o da sevindi yavrucak. yine altını kapatmadım. içeri geçtik anam ne bakayım kızın ayakkabılarına doğru bir sıvı akıyo yine çiş bu sefer ayakkabılar da gitti. olsun dedim o alışsın da ama evde pijama kalmicak ona korkuyom:) akşam yatarken bezini taktım mecburen daha tam başlamadık çünkü bu haftalar kreşten geldikten sonra çıkartacağım akşama kadar bi alışma evresi gecirelim sonra tam eğitime bahar gibi başlicaz. Allah yardımıcımız olsun valla bu pok püsürle uğraşıyoruz ya

bu arada benim hanımefendi bu aralar kreşten daha doğrusu hayal öğretmeninden ayrılmak istemiyor. o da gelsinmiş. hayal öğretmenimizde bi üst sınıfın öğretmeni ama benim ki hayali pek bi sever hatta takılırım evlen sana evlatlık vercem diye: ) diyorum kızımm hadi baba seni dışarda bekliyor hadi gidelim hayır seni bekliyor baba sen git diyo ölür müsün öldürür müsün. neyse allahtan hayalciiim arabaya kadar getirdi de gerçi orda da bi kıyamet koptu hayal de gelsin diyr ama napalım. elimizde olsa hayali ben evlatlık alcem valla ya.

İşte böyle böyle dün böyle geçti ha bir de dün kreşten sonra kızımla amatör bale yaptık:) ben söyledim o döndü , ben döndüm o söyledi dın dın dın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder